1 dan

Costa Brava - Santa Susanna, Aqua hotel Aquamarina & Spa****

Program putovanja:
Otprilike 100 m od pješčane plaže (odvaja cesta i željeznička pruga), u ljetovalištu Santa Susanna, 500 m od centra mjesta Malgrat de Mar, 74 km od zračne luke Barcelona, 10 m od autobusne stanice, 300 m od željezničke sta-nice.
Ponuda: restorani (glavni; talijanski »a-la-car-te«), barovi; bazen, dječji bazen, jacuzzi; unu-tarnji bazen (spa), sauna, masaže, salon za ljepotu; trgovinice; internet kutak (doplata), bežični internet na recepciji; dječje igralište, mini i maksi klub; teretana, tenis, košarka, odbojka, nogomet, stolni tenis, biljar; anima-cija, 2x tjedno živa glazba, kino.Besplatno korištenje ležaljki i suncobrana uz bazen, na plaži uz doplatu. Ručnik za plažu uz doplatu i depozit.Standard sobe: klima, kupaonica/wc, sušilo za kosu, telefon, sat-tv, bežični internet (do-plata), mini bar (doplata), sef (doplata), bal-kon.Mogućnost dva dodatna kreveta.
Premium sobe: klima, kupaonica/wc, sušilo za kosu, telefon, sat-tv, bežični internet (do-plata), mini bar (doplata), sef (doplata), bal-kon, pogled bazen ili morska strana. Mo-gućnost dva dodatna kreveta.Usluga polupansion: buffet doručak i večera.
Puni pansion (doplata): buffet, doručak, ru-čak i večera.
- zrakoplovom iz Ljubljane
- Usluga: POL
- Soba: 1/2 standard
Cijene u kunama / 1 tjedan:
CIJENA SA URAČUNATIM ZRAKOPLOVNIM PRISTOJBAMA!
Za eventualne dodatne popuste molimo pošaljite upit! Zbog svakodnevnih akcija molimo da konačnu cijenu provijerite sa našim prodajnim osobljem.
Mogućnosti plaćanja






Cijena aranžmana uključuje:
- povratni let iz Ljubljane u izabranu destinaciju,
- zrakoplovne i sigurnosne pristojbe,
- prijevoz prtljage do 20 kg,
- autobusni prijevoz do/od odabranog objekta,
- 7 noćenja i usluga ovisno o odabranom objektu,
- asistenciju Palminog predstavnika u zračnoj luci Ljubljana te u izabranoj destinaciji Vašeg ljetovanja,
- jamčevinu i troškove organizacije putovanja.
Cijena aranžmana ne uključuje:
- fakultativne izlete, napojnice i druge usluge koje nisu navedene pod cijena uključuje
- nadoplatu za jednokrevetnu sobu, drugi tip usluge, drugi tip sobe
- paket putnog zdravstvenog osiguranja i osiguranja od otkaza putovanja – PREPORUKA!
- povratni transfer Zagreb-Ljubljana-Zagreb
Doplate i popusti:
DJECA: dijete do 2 god putuje besplatno na charter letovima (osim ako u vrijeme boravka ne napuni 2 godine, tada plaća cijenu zrakoplovnog prijevoza), bez sjedala u zrakoplovu, te ležaja i usluge u hotelu. Plaća dodatne troškove za ulaz/izlaz u/iz države (npr. viza za Tursku, Egipat). Objavljene cijene se odnose na individualne rezervacije, a ne na grupne (10 ili više osoba).
PLAĆANJE BORAVIŠNE PRISTOJBE: cijene aranžmana na destinacijama Španjolska, Grčka i Tunis ne uključuju trošak boravišne pristojbe, koja se plaća prilikom prijave u odabranom hotelu/objektu. Cijena boravišne pristojbe se razlikuje glede na kategoriju hotela odnosno pojedinog objekta. U Španjolskoj trošak iznosi 1 EUR po osobi i danu (vrijedi za osobe starije od 16 god). U Grčkoj, trošak iznosi 0.50 EUR po sobi i danu za objekte 1*-2*, 1.50 EUR po sobi i danu za objekte 3*, 3 EUR po sobi i danu za objekte 4* i 4EUR po sobi i danu za objekte 5*. U Tunisu trošak iznosi 2 TND po osobi i danu u hotelima 3*, 3 TND po osobi i danu u hotelima 4* i 5*. Djeca do 12. godina ne plaćaju boravišnu pristojbu (vrijedi samo za Tunis). Iznos taksi vrijedi za maksimalni boravak od 7 dana na destinaciji (vrijedi samo za Tunis). Podaci su informativni i podložni promjenama.
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dan prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena! Potom 48 sati prije putovanja završno pismo. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)