11 dana
02.04.2025.
02.04.2025.
02.04.2025.
MSC Bellissima, Japan i Južna Koreja - 11 dana, sezona 2025.
od 1.399 €
Program putovanja:
MSC BELLISSIMA – nudi fantastične mogućnosti koje se natječu sa sestrinskim brodom MSC Meraviglia. Prije svega tu je inovativna tehnologija MSC for Me koja pruža potpuno novo iskustvo na brodu povezujući vas s prijateljima, posadom i samim brodom. Unutrašnjost koja se proteže na dvije palube nudi spektakularnu LED kupolu duljine 80 metara koja je okružena mnoštvom mjesta za kupnju, lagani objed i piće. Imate priliku odabrati između 20 barova i 10 restorana, uključujući specijalizirane restorane. Za zabavne trenutke uživajte u dvije potpuno nove Cirque du Soleil priredbe dizajnirane posebno za goste broda MSC Bellissima ili se opustite u vodenom parku usred pustinje - prava oaza za djecu i obitelj.
Dan | Datum | Luka | Dolazak | Polazak |
SRI | 2/4/2025 | Tokyo, Japan | - | 19:00 |
ČET | 3/4/2025 | Osaka, Japan | 18:00 | 23:59 |
PET | 4/4/2025 | Osaka, Japan | 00:01 | 18:00 |
SUB | 5/4/2025 | plovidba | - | - |
NED | 6/4/2025 | Gangjeong, Južna Koreja | 09:00 | 18:00 |
PON | 7/4/2025 | plovidba | - | - |
UTO | 8/4/2025 | Kanazawa, Japan | 08:00 | 17:00 |
SRI | 9/4/2025 | Akita, Japan | 09:00 | 18:00 |
ČET | 10/4/2025 | Hakodate, Japan | 08:00 | 18:00 |
PET | 11/4/2025 | plovidba | - | - |
SUB | 12/4/2025 | Tokyo, Japan | 05:30 | - |
Cijena i način plaćanja.
CIJENA PO OSOBI U DVOKREVETNOJ SOBI:
1.399 €
unutarnja kabina, cijene su informativnog karaktera
Lučke pristojbe (obavezna doplata uz rezervaciju, plaćaju odrasli i djeca) - 200 €
Napojnice brodskom osoblju - 170 €
1.569 €
vanjska kabina s prozorom zaklonjeni pogled, cijene su informativnog karaktera
Lučke pristojbe (obavezna doplata uz rezervaciju, plaćaju odrasli i djeca) - 200 €
Napojnice brodskom osoblju - 170 €
1.869 €
vanjska kabina s balkonom, cijene su informativnog karaktera
Lučke pristojbe (obavezna doplata uz rezervaciju, plaćaju odrasli i djeca) - 200 €
Napojnice brodskom osoblju - 170 €
Mogućnosti plaćanja
Cijena aranžmana uključuje:
- krstarenje prema programu na MSC Bellissima
- smještaj u odabranoj kabini (tuš/WC, klima uređaj, sef, sušilo za kosu, TV, minibar)
- prošireni puni pansion na brodu (doručak, ručak, užina, večera, ponoćni buffet)
- svečana večera uz kapetanovu zdravicu
- cjelodnevna animacija
- zabavni večernji program u salonima i barovima sa živom glazbom
- predstave u kazalištu, ulaz u casino, discoteku, sportske aktivnosti, korištenje fitness dvorane, bazena, ležaljki, knjižnice
- ukrcaj i iskrcaj prtljage
- organizacija i priprema putovanja
Cijena aranžmana ne uključuje:
- napojnice za brodsko osoblje (obavezna doplata prilikom rezervacije krstarenja)
- lučke pristojbe (obavezna doplata prilikom rezervacije krstarenja)
- fakultativne izlete
- putno zdravstveno osiguranje
- osiguranje od otkaza
- osiguranje prtljage i osobnu potrošnju na brodu (troškovi pića u barovima i restoranima, izleti, usluge frizerskog salona, masaže, igre na sreću u brodskom casinu, usluge brodskog liječnika i ostalo).
Doplate i popusti:
- service charge / napojnice brodskom osoblju (12 EUR po noći po osobi od 12 i više godina; djeca između 2 i 11,99 godina plaćaju 6 EUR po noći po osobi; djeca ispod 2 godine ne plaćaju napojnice), naknada za usluge u barovima i restoranima u visini 15% osobne potrošnje.
- lučke pristojbe 200 EUR (obavezna doplata)
Informacije:
PUTNI DOKUMENTI:
za hrvatske državljane potrebna je putovnica koja vrijedei još najmanje 6 mjeseci od početka putovanja. Viza za hrvatske državljane nije potrebna.
Broj putnika:
Maksimalni broj: 100
Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije:
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dana prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena!) Završno pismo poslat ćemo 48 sati prije putovanja. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana, putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE i Splitska banka ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)