1 dan

Zanzibar, Kiwengwa Beach, Sultan Sands Island Resort 4*
od 78,31 €



Program putovanja:
Mali ugodni kompleks s posebnim karakterom. Afrički stil stapa se s arapskim dekorom. Restoran Mwambao će vas razmaziti svojim delikatnim tematskim švedskim stolom i bajkovitim pogledom na bazen i ocean.
POLOŽAJ Pored partnerskog hotela Bluebay Beach na plaži Kiwengwa, na sjeveroistočnoj obali Zanzibara. 45 km do centra grada Stone Town, aerodrom Zanzibar udaljen oko 45 km.
HOTEL Rizort u arapsko-afričkom stilu sa prostranim tropskim vrtom, raspolaže glavnim restoranom ,,Mwambao’’ sa bazenom i pogledom na more, a-la-carte restoranom ,,Kivuli’’, 2 bara, ,,Casablanca Lounge’’-om, butikom, i velikim bazenom koji se graniči sa plažom. 500 m dugačka plaža odvaja hotel od hotela Bluebay Beach Resort, čije se usluge takođe mogu koristiti (uključujući i usluge ,,Oasis Spa’’ uz doplatu). Wi-Fi u javnim djelovima hotela.
SOBE 100
Baobab Village: oko 14-22 m², u odvojenom, privatnom djelu rizorta (sa privatnim ulazom u rizort), u središtu tropskog vrta, sa ekskluzivnim barom na bazenu. Djelu gdije se nalaze vile pripada velika, privatna terasa/veranda, kao i privatni plunge bazen za opuštanje, gdje vlada vrlo intimna atmosfera.
Sobe imaju tuš/WC, fen, TV sa ravnim ekranom, telefon, klima uređaj, mini- bar (uz doplatu).
Pwani: oko 25-30 m², smješteni u hotelskom vrtu, prostrani i sa ukusom uređeni kružni bungalovi u zanzibarskom stilu, sa po 2 stambene jedinice. Opremljeni ili sa 1 velikim franc. krevetom, ili sa 2 queen size kreveta. Isti kao Baobab, prostraniji, sa sofom za spavanje, odvojenim djelom za presvlačenje, plafonskim ventilatorom, sefom, mrežom protiv komaraca, malim lounge dijelom kao i velikom verandom ka morskoj strani.
Bahari: oko 14-22m², kao Pwani, manje, bez sofe za spavanje, sa predivnim pogledom na more, bliže plaži, odvojeni mali bazen, koji mogu koristiti samo gosti Bahari soba na strani ka moru.
Cijena 1 noćenja u ovom hotelu kreće se od 590 kn po osobi s uslugom all inclusive (ovisno o datumu putovanja)
Mogućnosti plaćanja






Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije:
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dana prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena!) Završno pismo poslat ćemo 48 sati prije putovanja. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana, putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)