1 dan

Tajland - Bangkok, Anantara Riverside Bangkok Resort*****
od 63,04 €



Program putovanja:
POLOŽAJ Na zapadnoj obali rijeke Chao Phraya. Besplatan šatl-čamac do noćne pijace Asiatique i Saphan Taksin skytrain stanice. Oko 41 km udaljen od aerodroma.
HOTEL Nac.kategorija 5*. Luksuzni gradski hotel sa karakteristikama rizorta. Veliki bazen, dečji bazen, lobby-lounge, 7 restorana, 3 bara, swim-up bar i coffee-shop, dečji klub i Wi-Fi.
SOBE 396
Deluxe: oko 38 m², uređene luksuznim namještajem. Kupatilo/WC, TV, DVD plejer, telefon, mini-bar, aparat za kavu/čaj, sef i mali balkon. Pogled na vrt ili na grad.
Deluxe River View: oko 38 m², kao Deluxe, sa odvojenom kadom ili tušem i bočnim pogledom na rijeku (Unterbr. KAA).
Deluxe Junior Suite: oko 48 m², kao Deluxe, sa odvojenom kadom ili tušem i velikim kutkom za sjedenje. Pogled na vrt ili na grad. (Unterbr. RIA).
PREHRANA Kat. KAB/SU: doručak uračunat. Kat. RI/ RIA/RIB/KAA: uz rezervirani doručak, bogato posluženje u vidu švedskog stola.
SPORT Uračunato: fitnes-centar (24h otvoren). Uz doplatu: teniski teren, thai boks.
WELLNESS Uz doplatu: „Anantara Spa”
MORE INCLUSIVE Gostima hotela je na raspolaganju telefon za lokalne i internacionalne pozive, kao i Internet konekcija.
HONEYMOON Putnici na medenom mjesecu dobijaju za minimalan boravak od 2 noćenja spa vaučer u iznosu od THB 1000.
SEZONA 2020.
- Termini do 1.11. 2020.
- Cijena po osobi/noćenju u HRK: od 475 kn
- *u dvokrevetnoj sobi
Mogućnosti plaćanja






Odgovorni organizator:
Opći uvjeti
Često postavljena pitanja
-
Kada moram biti u zrakoplovnoj luci?
Sastanak putnika u zračnoj luci 2 sata prije leta kod info pulta
-
Završna obavijest i informacije
Završnu obavijest dostavljamo Vam e-mailom najkasnije 48 sati prije putovanja – to je završni dokument u kojem se nalaze sve bitne informacije poput točnog vremena i mjesta polaska, kontakt i ime pratitelja putovanja, imena hotela i sl. Eventualne doplate za izlete i ulaznice plaćate na licu mjesta pratitelju putovanja u eurima ili lokalnoj valuti zemlje u koju se putuje, osim ako nije u programu putovanja navedeno plaćanje prije puta. Organizator nije odgovoran za povećanje cijena ulaznica, fakultativnih izleta navedenih u programu na dan formiranja programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa. Agencija ima pravo promjene redoslijeda programa.
-
Promjena imena putnika na već izdanim grupnim kartama za letove zrakoplovne kompanije naplaćuje se sukladno uvjetima:
- EUROPSKI LETOVI - 70 € (sve kompanije osim LufthaNsa i Ryanair); LUFTHANSA - 130 €; RYANAIR - 150 €; DALEKA PUTOVANJA - 100 €
-
Uplate i rezervacije
Prilikom prijave za putovanje potrebno je uplatiti minimun 40% ukupnog iznosa, a ostatak najkasnije minimum 45 dan prije početka putovanja osim ako nije drugačije navedeno prilikom primitka ponude. Prijava za putovanje vrijedi isključivo uz uplatu predujma. Preporučamo uplatu paketa osiguranje od posljedica nesretnog slučaja i bolesti na putovanju. Po uplati predujma primit ćete račun koji je ujedno i ugovor o putovanju. U slučaju uplate na račun ljubazno molimo da nam OBAVEZNO pošaljete kopiju uplate ili ukoliko Vam je to nezgodno, barem da nas o uplati obavijestite mailom kako bismo je evidentirali te Vam poslali Ugovor za putovanje i račun. Dok ne dobijete Ugovor za putovanje, Vaša rezervacija nije potvrđena! Potom 48 sati prije putovanja završno pismo. Ako se na putovanje ne prijavi dovoljan broj putnika najkasnije 5 dana prije početka paket aranžmana putnička agencija dužna je obavijestiti putnika o otkazu putovanja.
-
Oštećenje prtljage na avio polascima
Po preuzimanju prtljage s pokretne trake u zračnoj luci, putnik je dužan pregledati prtljagu te ukoliko uoči oštećenje, ODMAH prijaviti oštećenu prtljagu na šalteru zračne luke unutar tog prostora, a prije izlaska kroz carinu. Službenik zračne luke pregleda prtljagu te napravi službeni zapisnik o oštećenju. Primjerak službenog zapisnika predaje putniku te s tim službenim zapisnikom iz zračne luke te slikama prtljage šalje direktno na avio kompaniju koja potom ima zakonsku obvezu odgovoriti. Agencija ne može to napraviti za putnika (radi GDPR-ai zaštite privatnosti) te ukoliko dođe do obeštećenja, avio kompanija isplaćuje naknadu direktno na račun putnika. Naknadna prijava štete na prtljazi obično ne prolazi jer se oštećenje moglo dogoditi u bilo kojem trenutku od zračne luke do prebivališta putnika. Ukoliko ste uplatili policu osiguranja za prtljagu, imate pravo na obeštećenje od osiguravajuće kuće, no morate im predati dokument da ste u zračnoj luci prijavili štetu.
-
Mogućnosti plaćanja
JEDNOKRATNO - Gotovina - Kreditne kartice: Maestro, Master card, Visa, Diners, Visa Premium card - Virmansko plaćanje na račun agencije u Erste banci, IBAN: HR4924020061100096516 ili PLAĆANJE NA RATE - Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%. Maestro kartica ( Zagrebačka banka, Privredna banka Zagreb, ERSTE ) do 12 rata - Visa Premium karticu na 12 obroka - Diners card do 12 rata beskamatno (ovisno o iznosu) - Mastercard ( Zagrebačka banka ) do 12 rata (ovisno o iznosu) - Mogućnost obročnog plaćanja obuhvaća i korisnike debitnih kartica sljedećih banaka MBNET grupacije: KentBank, Slatinske banke, Primorske banke, Istarske kreditne Banke, Jadranske banke, Kreditne banke Zagreb. (plaćanje u poslovnici)